سوالات متداول

موضوع پرسش شما چیست؟

موضوع موردنظرتان را از دسته‌بندی زیر انتخاب کنید

ورود و ثبت نام

رووند ثبت سفارش

پیگیری ارسال سفارش

ورود و ثبت نام



فعال شدن گارانتی

خرید اقساطی از پروهوم

ورود و ثبت نام

برای خرید از پروهوم حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله. قبل از خرید میبایست از طریق شماره موبایل  ثبت نام کنید.

چگونه میتوانم در سایت ثبت نام کنم؟

در وب سایت روی گزینه “ورود ثبت نام” کلیک کنید. میتوانید با استفاده از شماره موبایل ثبت نام خود را انجام دهید. (کد فعال سازی برایتان پیامک میشود.) بعد از وارد نمودن کد فعالسازی، ثبت نام انجام می شود. سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

روند ثبت سفارش

آیا امکان افزودن کالا(ادغام) به سفارش قبل وجود دارد؟

درصورتی که سفارشی در حال انجام دارید و قصد افزودن تعداد کالای خریداری شده و یا خرید کالای جدید دیگری را دارید ، میتوانید کالا را به سبد خرید جدیدتان اضافه کنید و خرید جدید خود را ثبت کنید. بعد از ثبت سفارش خواهشا با پشتیبانی مجموعه پروهوم تماس بگیرید و برای ارسال کالاها به طور همزمان هماهنگ نمایید.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

در صورتی که قصد دارید به صورت نقدی خرید کنید، امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی وجود دارد.

میتوانم سفارشم را بصورت اقساطی ( اعتباری ) پرداخت کنم؟

بله امکان خرید اقساطی از مجموعه پروهوم از طریق اسنپ‌پی وجود دارد.

میتوانم بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم ؟

قبل از ارسال بسته شما، میتوانید با پشتیبانی مجموعه پروهوم تماس بگیرید و تغییرات لازمه را اعمال نمایید.

بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد ، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟

زمان ارسال هنگام ثبت سفارش به انتخاب خودتان است. فقط کالاهایی که برای ارسال به شهرستان هستند زمان انتخابی در سایت، زمان تحویل کالا از مجموعه پروهوم به تیپاکس یا باربری می‌باشد.

از چه روشهایی میتوانم سفارش خود را پرداخت کنم ؟
محتوای آکارئون

پیگیری ارسال سفارش

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

وارد حساب کاربری شوید. روی گزینه سفارش های من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید. میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید. علاوه بر این می‌توانید با پشتیبانی مجموعه پروهوم تماس بگیرید و سفارش خود را پیگیری نمایید.

بازگرداندن کالا

روش صحیح بسته بندی کالای مرجوعی به چه صورت است؟

کالا می‌بایست در کارتون اصلی و بسته بندی اولیه بازگردانده شود.

لازم به ذکر است، برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. 

چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟

شما می‌توانید با پشتیبانی مجموعه پروهوم تماس بگیرید و درخواست لغو سفارش خود را اطلاع دهید.

تا چند روز مهلت دارم محصول خریداری شده ی خود را مرجوع کنم؟

شما میتوانید درخواست مرجوعی خود را تا 7 روز و برای کالا آسیب دیده تا 24 ساعت پس از تحویل کالا به ما اعلام کنید.

فعال شدن گارانتی

چگونه میتوانید گارانتی را فعال کنید؟

شما میتوانید با مراجعه به سایت www.ariakish.com گارانتی محصول خود را (شامل برندهای: بوش، تفال، فیلیپس) فعال کنید.(این گارانتی فقط شامل تعمیر هست و هزینه ارسال به شرکت برعهده مشتری می باشد.)